maandag 21 juli 2014

Dag 8 ( van 11): Opstandig!

Ik vind een 11 daagse Detox lang! Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje klaar mee ben!
Klaar met water en soms wat thee...Bleeh!
Toen ik gister thuis kwam na een 3-daags seminar in de hitte en even met mijn vriend aan het bijpraten was, had ik zo'n zin gehad in een koel glas witte wijn..! Maar nee, ik ging braaf aan een kopje biologische thee...

Vandaar dat ik vandaag tijdens het eten koken in een opstandige bui een glas mineraalwater met bubbels gedronken heb ( en dat mag echt niet tijdens een detox!!) en het in een wijnglas heb geschonken! Zo! Dat voelde goed! En Lekker!
En nu is mijn coach boos... Jammer dan..!




Waarom ik me opstandig voel is misschien ook wel omdat ik zowel resultaat zie als voel en het gevoel heb dat ik wel klaar ben!
Ik ben een heel riemgat gekrompen, mijn strakke broek zit losser en het ieniemienie buikje dat ik had is weg! Da's mooi meegenomen, toch?
Maar vooral: ik voel me scherp, fit en mijn concentratie is zo veel groter als voor de Detox! Hoe fijn is dat?! En dat zelfs na 3 nachten slecht slapen in het hotel...waardoor ik me normaal gesproken uiterst brak zou voelen!
Vandaar dat ik dacht: een glas bruisend mineraalwater mag best!
Nou niet dus, want koolzuurhoudende dranken vernielen je immuunsysteem...aldus mijn coach. Ok baas, ik zal het niet meer doen.

Koken
Vandaag en morgen heb ik nog Shake-dagen en daarna sluit ik de  detox af met 2 aaneengesloten sap-dagen.
Dus vanavond kon ik lekker nog even genieten van het koken:



Ja...met fout drankje!
Maar met als heerlijk resultaat, een laag glycemische maaltijd met gezonde, verse, pure en eerlijke producten!



Hoe voel ik me?
Ik zei vanmorgen tegen mezelf in de spiegel: "Zo hoor je er altijd uit te zien!".
Ik voel me vaak wat opgeblazen en dat vreet energie, daardoor heb ik wallen en zet mijn taille wat uit en voel ik me futloos.
Maar sinds de tweede dag van deze Detox heb ik geen opgeblazen gevoel meer, voelt mijn taille weer zoals die hoort te voelen, verbeeld ik me dat mijn wallen sinds vanmorgen aan het verdwijnen zijn en voel ik me energiek!
Vooral het feit dat ik geen opgeblazen gevoel heb, maar gewoon een ontspannen, platte buik en het feit dat ik energie heb, maakt dat ik heel erg blij ben met deze Detox!
En natuurlijk zet ik door! Ik ben heel benieuwd hoeveel fitter, blijer en energieker ik me nog kan gaan voelen! 

Op naar de laatste Shake-dag! Joepieeee!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten