vrijdag 18 juli 2014

Dag 5 ( van 11) : Shake it up Baby!!

TOP-gevoel!
Vanmorgen mocht ik weer een Shake drinken en wat was deze lekker zeg! En wat zat ik er lang vol van...
Niet zo gek natuurlijk na 2 dagen drinken!


Ik heb me vandaag keurig aan de Detox gehouden, ondanks dat ik op een seminar zit en ik voel me wederom fit, scherp en heerlijk! 
Het viel me echt op dat ik tot het einde toe mijn aandacht er goed bij kon houden, scherp bleef en niet moe werd, ondanks de slechte geluidskwaliteit van het seminar, waardoor Ian Dunbar moeilijk te verstaan was, wat dus extra inspanning kost om te horen wat hij zegt.
Ik blijf verstelt staan van het effect van deze Detox tot nu toe zeg... 
Ik gun echt iedereen zo'n TOP-gevoel, echt waar!!

Lunch
Tijdens de lunchtijd ben ik met Koda gaan lopen, ik lekker met mijn voetjes in het water en Koda baantjes aan het trekken...genieten!
Op die manier voorkwam ik dat ik verleid zou worden tot het misschien toch wel eten van iets wat niet in het detox-programma zit, want alle andere seminar deelnemers kregen een lunch geserveerd. Deze heb ik dus voorbij laten gaan en dat doe ik de komende twee dagen ook. En..het was de moeite waard!

Lage suikerspiegel
Vlak voor het middagprogramma weer begon heb ik mijn tweede shake op mijn kamer gemaakt, met ijsblokjes erbij dit keer! Dan is die Magic Bullet wel een uitkomst hoor! Blenden, shakebeker eraf halen, deksel erop en meenemen de seminarzaal in!
Tussen 16.00 - 17.00 kreeg ik het weer even moeilijk, gelukkig had ik de Isa Delight en de Chocosnacks bij me om mijn suikerspiegel op peil te houden. En ik had wat worteltjes en radijsjes meegenomen, wat heerlijk zijn die groenten dan!
En...ik heb gewoon 2,5 liter gedronken vandaag! ( niet zo gek met dit warme weer, maar toch: Renate de Niet-water-drinker!)

Eindelijk: vast voedsel!
Vanavond hebben de koks van De Schildkamp in Asperen speciaal voor mij een maaltijd gemaakt, want deze stond niet bij hun op de kaart, zo aardig!
Ik vroeg om gestoomde groenten, rijst en vis en een salade en dit is wat ik kreeg:


Salade met feta-kaas ( dat werd me aangeraden door mijn coach!) en snoekbaars!  Heerlijk...maar ik kon het natuurlijk lang niet op door mijn gekrompen maag, maar wat heb ik genoten ( en Koda heeft de restjes op gegeten en wat hij daar weer van genoten!).

Ingredienten van de Isagenix producten
Zoals ik gister al beloofde zal ik per dag per product kort samengevat vertellen wat de ingrediënten zijn en vooral wat het product doet.
Ik begin met de IsaLean Shake in Chocolade of Vanille smaak.


De hoofdmoot is Proteïne uit rauw melk-eiwit van Biologisch gevoerde koeien uit Nieuw Zeeland. Proteïne en energie-rijke koolhydraten, samen met goede vetten zorgen voor een gezond gewichtsverlies en vetverbranding, terwijl je een gezonde spiermassa overhoud. ( bij gelijktijdig sporten uiteraard).
In de IsaLean shake zitten geen Kunstmatige kleur- of smaakstoffen en er zit een actieve enzymen-formule in die zorgt voor maximale opname van voedingsstoffen. Uiteraard zitten er voldoende vezels in die zorgen voor een constante bloedsuikerspiegel en goede stoelgang. Voor de mensen die Lactose intolerant zijn bestaat er ook een plantaardige variant, maar in deze shake die ik gebruik zitten ook spijsverteringsenzymen, inclusief Lactase om de Lactose in de melk beter te verteren. (Ook al wordt rauwe melk zowiezo beter opgenomen in het menselijk lichaam dan gewone gepasteuriseerde melk!).
Tenslotte zitten er essentiële sporenelementen in ( ijzer,koper, chroom, zink, seleen, magnesium) die essentieel zijn voor een goed functionerend lichaam.

Kortom, vol met proteïnen, heeft een lage glycemische index, glutenvrij, 23 mineralen en vitamines en actieve enzymen en...allemaal op biologische basis! En het smaakt nog lekker ook...!
Ik weet dat mijn coach bijvoorbeeld vaak ontbijt met deze shake, gewoon om de dag goed te beginnen.

Ik weet dat ik al 3 dagen lekker in mijn vel zit en ik heb nog 6 detox-dagen te gaan, ik heb er zin in! 
Want wat voelt het heerlijk om je goed te voelen! Dit gun ik iedereen!

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten