zaterdag 19 juli 2014

Dag 6 ( van 11): Moe... En warm... En blij!

Vandaag schrijf ik maar een korte blog, want ik ben moe...
Moe van de indrukken, moe van de warmte, moe van een hele dag seminar, maar wel blij!

Ik weet zeker dat ik voor deze detox veel vermoeider zou zijn dan nu, na zo'n lange, warme, intensieve dag. Tsja, het is ook geen wondermiddel hè , zo'n Detox. Sterker nog, mijn lever moet hartstikke hard werken om mij van binnen schoon te maken...ik vind het niet zo gek dat ik nu moe ben. En ik ga er ook helemaal aan toegeven. 

Ik heb het wel weer volgehouden: 2 shakes, 2 Isa Delight Chocolaatjes, 4 van die Chocosnacks, een bakje radijsjes en meer dan 2 liter water!
En de keuken van De Schildkamp heeft weer goed voor me gezorgd vanavond: speciaal voor mij rijst met kip en groenten en een salade met geitenkaas! Terwijl de rest aan de Kibbeling met friet zat! Blij! En trots op mezelf!

Morgen schrijf ik geen blog, maar maandagavond zal ik jullie vertellen hoe het me vergaan is op zondag en maandag en hoe ik me dan voel!

Tot maandag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten