vrijdag 4 juli 2014

Vakantie Voorbereidingen

Je zult maar enorme zin hebben om te starten met een bijzondere Detox en alles van te voren goed gepland hebben en dan blijkt dat je Detox-pakket te laat binnen komt..! Grrrrr!! 
Ik had gehoopt voor mijn vakantie de 9-day Detox te hebben afgerond, maar het pakketje uit Canada kwam te laat binnen...
Morgen vertrek ik voor 8 dagen naar KroatiĆ« en ik wil niet in mijn vakantie op poedertjes en pilletjes leven!
Maar, wat kan ik ik wel doen?!



Ionix Supreme
Ik ben vanmorgen gestart met het gebruiken van een aantal essentiĆ«le supplementen, op aanraden van mijn coach:
De Ionix Supreme ( die volgens de site kort gezegd veel energie levert, veel energie genereert en veel energie brengt!). Best leuk vooruitzicht! :-)
Maar wat was het een vies drankje!! Zo ontzettend Amerikaans zoet! Brrrrrr!!
Mijn vriend dronk het als thee en ik dronk het koud, maar allebei vonden we het niet lekker..!
Toch...
Mijn vriend is gaan Mountainbiken en ik ben gaan Speuren met Koda in het bos ( beide kosten veel energie!) en toen we terugkwamen zeiden we tegen elkaar: "Gek, ik ben niet zo moe als anders!"
Tsja...Hebben we niet zo hard gesport als anders? Hebben we beter geslapen als de dagen hiervoor? Is de temperatuur beter? Ik houd nog wat reserves...Maar apart is het wel!



Natural Accelerator
Het tweede supplement dat ik alvast mag gaan gebruiken is de Natural Accelerator.
Kort gezegd zorgt dit voor een betere verbranding en geeft het je lichaam de nodige voedingsstoffen tijdens dit proces. Hierdoor verlies ik geen onnodige energie en dat is precies wat ik nodig heb op dit moment!

Ik mag beide producten volgens mijn coach tijdens de vakantie blijven gebruiken, dus ben erg benieuwd naar de resultaten!

Updates
Dagelijkse updates kan ik niet beloven, maar ik wil zeker mijn voortgang in mijn proces naar meer energie blijven delen.
Op maandag 14 juli start ik met mijn 9-day Detox-plan, dus vanaf die datum zal ik dagelijks mijn ervaringen delen!
Voor nu: ik ga genieten van een fijne vakantie en probeer mijn goede voorbereidingen vast te houden! Maar...ik ga ook genieten van de goede dingen in het leven :-)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten