dinsdag 1 juli 2014

Isagenix? Wat is dat?


Waarom Isagenix?
Mijn goede vriendin Ingrid die in Canada woont is al een paar jaar enorm enthousiast over het product Isagenix. Ik had er nog nooit van gehoord, laat staan dat ik wist hoe je het moest uitspreken! 
( B.t.w. je spreekt het uit als "iesadjenniks", met de klemtoon op "djen" !) 

Pakjes en poedertjes... Kijkend op de site van Isagenix , zag ik veel pakjes en poedertjes en pilletjes en daar wordt ik nooit zo blij van. Heel gek ook dat Ingrid er zo enthousiast over is, want zij is nog meer op haar gezondheid gericht als ik ( kan dat??) en heeft Organic en Pure Food heel hoog in het vaandel staan!Een paar jaar geleden is ze zelfs verkooppunt en coach van Isagnix geworden, het moest niet gekker worden!! 

Succesverhalen: Meer energie!
Op haar Facebook pagina zag ik het ene na het andere succesverhaal voorbij komen van mensen die lekkerder in hun vel zaten, veel meer energie hadden, afvielen, veel gezonder werden en  veel gingen sporten! En ondertussen heel happy en blij dit programma doorliepen!
Maar toch...poedertjes en pilletjes en shakes, etc... Niet mijn ding!

Voedsel is niet meer zoals het vroeger was
Ingrid vertelde mij echter dat alles, werkelijk alles in dit product Organic is, puur en zonder kunstmatige toevoegingen. Alles op basis van wat de natuur ons biedt!
Zij gaf aan dat we tegenwoordig niet meer de juiste hoeveelheid voedingsstoffen kunnen binnenkrijgen van de hedendaagse voeding, omdat in de laatste decennia alles te erg bewerkt is...Hoe erg je dus ook je best doet, je mist steeds meer belangrijke voedingsstoffen en dat ga je na verloop van tijd voelen: je wordt moe, het duurt steeds langer voordat je herstelt van inspanningen en stress en daardoor is de verleiding groot om naar oppeppers te grijpen als koffie, energyboosters, etc.

Uitproberen
Tsja en als je dan al een poosje last hebt van te weinig energie, graag weer wilt gaan sporten, maar de puf gewoon niet hebt en wel heel gezond eet...Dan zul je begrijpen dat ik het een heel leuk experiment vond om eens te ondervinden of de belofte van Isagenix bewaardheid kan worden: in 9 dagen veel meer energie, je lichaam opschonen van alle afvalstoffen die het in de loop van de jaren heeft opgedaan en ook nog gewichtsverlies!

Nog niet in Nederland te verkrijgen
Ik heb samen met Ingrid gekozen voor de 9-day Detox ( er is ook een 30-day variant) en omdat dit nog niet te verkrijgen is in Nederland, heeft zij het pakket vanuit Canada opgestuurd. Al vanaf vrijdag kan ik de postbode wel deze kant op kijken, maar het is nog steeds niet binnen...

Ondertussen ben ik me flink aan het voorbereiden op deze Detox, maar daar vertel ik morgen meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten