donderdag 17 juli 2014

Laatste sap-dag!

Op dit moment zit ik deze blog te schrijven in een hotelkamer in Asperen, omdat ik morgen start met een 3-daags seminar van Ian Dunbar ( dierenarts, Diergedragsdeskundige, Hondentrainer en schrijver) over Hondengedrag.

En...alle spullen zijn meegenomen, hoor. Inclusief de Magic Bullet, want morgen beginnen mijn Shake-dagen weer! Het lijkt wel een apotheek zo... Alsof ik ziek ben en al mijn medicijnen mee moeten, maar ik voel me juist ontzettend goed! Zo lekker fit en fris en licht! 

Dat ga ik mooi volhouden, ook al zit ik in een hotel tijdens een Seminar! Waarbij het gezellig is om z'n allen de dag te beginnen met ontbijtje, samen te lunchen en tijdens het diner een wijntje erbij te drinken en 's avonds nog even na te pimpelen... Tsja, dat moet ik dan maar even anders oplossen, dat vertel ik morgen wel hoe ik dat gedaan heb...


Laatste Sap-dag!
Ik heb zonet mijn laatste Cleanse for Life sapje opgedronken ( yesss!) en het potje is dus ook leeg, precies goed uitgekiend!
Weet je, het viel me reuze mee. Vandaag was echt makkelijker dan gister!
Ik kreeg het pas echt een beetje moeilijk tegen een uur of vijf. Toen heb ik een Isagenix chocosnackje en een Isa Delight chocolaatje genomen en veel water gedronken en toen ging het weer even. ( ok...ook even een kopje thee gehaald bij een tankstation..wel eerlijk blijven! Maar wel met mijn eigen theezakje, hoor!).
En serieus, vandaag meer dan 2 liter water gedronken! ( helpt ook goed tegen een honger gevoel namelijk!). 


Morgen weer Shaken!
Daar heb ik zin in! Net weer iets meer vastigheid in mijn buik en 's avonds mag ik gewoon een lichte maaltijd eten...kan ik me nu al op verheugen!
Ik ga 's morgens niet naar de ontbijtruimte, want wat heb ik daar te zoeken? Ik heb de Magic Bullet meegenomen, zodat ik mijn ochtend- en middagshake op mijn kamer kan maken. 
Ook de lunch in het hotel sla ik over, dan ga ik lekker een uur met Koda lopen.
En tussendoor mag ik gewoon lekker groenten knabbelen als ik daar behoefte aan heb.
En voor de verantwoorde gezelligheid heb ik mijn eigen biologische specerijen- thee dus meegenomen. 



Weet je, want tijdens een Detox moet je echt zorgen dat je lichaam geen chemische rommel binnenkrijgt! 
Dus onbespoten groenten eten ( bio dus), geen thee met kunstmatige smaakjes, bronwater en geen water uit de kraan.
Ook zorg ik er nu voor dat ik ook zo min mogelijk chemische troep op mijn huid en haar smeer, dus plantaardige tandpasta zonder fluor, ik smeer mijn gezicht en mijn huid in met biologische Kokosboter en was mijn haar met biologische AloĆ« Vera shampoo en doe behalve mascara, geen make up op mijn gezicht (en dat laatste is wennen..).

Morgen vertel ik wat meer over de natuurlijke ingrediĆ«nten die in de producten zitten, zodat het wat minder op een apothekers-kast lijkt!

En ik sluit af met te zeggen dat ik me fantastisch voel! Had ik zo niet verwacht na twee dagen sappen! Ik ben helemaal positief verbaasd!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten